فقط خدا







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خدا

خدایا خواستم بگویم تنهایم اما نگاه خندانت شرمگینم کرد...چه کسی بهتر از تو...!!!

موسیقی آرامبخش


خسته ام خستـــــــــــــــــــــــــــــــه
کسی درکم میکنه؟؟؟
کارم شده گوش دادن ب موسیقی... اشک ریختن
از همه
از روزگار
از تنهایی
از سرنوشت
از...
از خودم
خستم
چرا من؟؟؟

خدایابرای تومینویسم



 

به نـــام خـــــدای قصـــــــہ هـــــا

 

چی بنویسم؟؟؟ ای خدا خستم ...تو سرنوشتم چیزی از خوشبختی نوشته بودی؟؟؟

 

چرا هر ارزویی میکنم روز ب روز دست نیافتنی ترش میکنی

 

مگه من دل ندارم ؟؟؟...اووووف بریدم

 

ممنون ک منو در حد ایوب میبینی

 

ولی من دیگه صبر ندارم ...بریدم

 

همش داری عذابم میدی...مگه من چ هیزم تری بهت فروختم؟؟؟

 

روز ب روز غمگین تر میشم و گوشه گیر تر..

 

نمیخوام این زندگیو ....

 

یه مرگ بهت بدهکارم و یه دنیا آرزو طلبکار ....یا طلبتو بگیر یا طلبمو بده

 

خدا هستی؟؟؟

الوووووووووو؟؟؟یچی بگو دیگه!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرام سعیدی در 18:19 | |