فقط خدا







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





http://ir2up.ir/up20/3ac3ac7a457441.gif

چقدرسخته که باشم تو نباشی/چقدر سخته ببینم رفته باشی/همیشه با من و با من تو بودی/

همیشه همدم غم هام تو بودی/ دیگه باکی بگم باکی بخندم؟/دیگه باکی بگم از غم و دردم/ یادت

هست اون عهدی که من با تو بستم؟/بمونم در کنارت تا زنده هستم .

صد افسوس

آرام چشم هایت را ببند ...


یک نفر برای همه نگرانی هایت بیدار است ...


یک نفر که از تمام زیبایی های دنیا تنها تو را باور

دلم برات تنگه

کارت پستال درخواستی طراحان

قسمت

 

جزایی بالاتر ازین نیست

 

به کسی دل ببندی...

که میدانی قسمت تو نیست!!!

آپلود عکس

اه

 

حالا دیگر نه زندگانی می کنم و نه خواب هستم .

نه از چیزی خوشم می آید و نه بدم می آید.

من با مرگ آشنا و مانوس شده ام .

دیگر به مرده ها حسرت نمی ورزم .

منهم از از دنیای آنها بشمار می آیم منهم با آنها هستم .

 

 

آرزوی خیلی ها بودم ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرام سعیدی در 2:20 | |